Friday 19 October 2007

SeHaRi SeBeLuM RaYa

ari nie lah ari yg mcm2 benda aku nak buat..1001 mcm aku nak buat..paginya aku ngan sayang pergi Corner Kambing nak cari baju raya aku..dah tawaf 3 pusingan baru lah aku jumpa baju raya yg aku suka..beli 2 helai ajer..colour hijau ngan colour kuning cair..sama ngan colour baju melayu sayang..

beli tudung utk maa ngan mak mertua aku..beli kan nasir capal..belikan lini kasut..belikan sobri t-shirt..ayah aku dah beli kan minggu lepas..aku belikan kain pelikat ngan songkok..harap msg2 suka ngan pemberian aku nie..

pastu pergi pasar paya jaras sbb aku nak cari Baju Kebaya tapi takder pun org jual..aku tgk sayang muka dah berubah..dah penat ikut aku cari barang lah tu..eheh sama mcm thn lepas sayang pun HOT ngan aku..ialah semua benda buat last minute..tak jumpa nak jugak barang tu sampai dpt..saper yg blh tahan, sayang pun dah pancit ikut langkah aku..ala sayang setahun sekali ajer tau..mlm nnti dapt upah..opssssss

pastu ajak sayang pergi The Store sbb aku nak jgk baju kebaya..aku pilih baju kebaya warna hitam..pastu jln lg cari plak kain dia, aku nak kain songket colour hitam tapi tak jual plak dah puas tawaf kat The Store tu aku beli ajer lah songket kain colour putih..sayang dah angin ngan perangai aku..hahahahaha ssh nak tgk sayang marah tau..setahun sekali ajer tau, time last posa mmg lah aku kena ngan sayang..
k la thn depan ina akan beli awal2 segala persiapan diri utk diri ina..promiseeeee

sampai umah sayang terus landing atas katil..penat sgt lah tu..terus tak pergi solat jumaat..nnti aku kejutklan sayang utk solat zohor ajer..

aku terus ke dapur utk jln kan projek kek raya aku..aku buat 3 sekali kek..aku buat kek orang(sayang punya kesukaaan), kek masam manis (kek maa) ngan kek sour cream (nie kek yg aku main bancuh ajer tapi mmg sedap)..


projek kuih raya


msg2 bz nak buat cookies sendiri


penuh ngan bahan2 utk buat kek & cookies


hahhhh maa wat aper tu..eheh


lini wat cookies cornflakes


aku tgh buat choc chip

*********************malam************************

pergi mc'd damansara..jumpa abg Nasa nak anto cookies yg dia order..abg nasa order chop chip ngan choc treasure..dia siap bg coupun utk beli makanan mc'd..thanks
borak2 sekejap sbb abg nasa pun dah abis keja..cian dia sbb esok raya pun abg nasa kena kerja jgk..dah tugaskan nak buat mcm maner kan kena lah keja jgk

pastu singgah umah shumie plak sbb dia ada order marble chesetart dr aku..sampai ajer umah dia hujan punya lah turun ngan lebat..siap rasa lg rendang mak dia..mmg sedap sbb letak danging ngan paru sekali..mmg sedap lah

sampai umah apa lg kena pasang langsir lah..aduh penat gila ari nie..dr pg asyik buat kerja ajer..

letak ajer kepala atas bantal terus ajer ke alam lain

yeay yeay yeay esok raya


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi