Tuesday, 28 July 2009

GiGi UmAiRaH

nie gambo gigi umairah
skang nie gigi umairah dah semakin
jelas gigi yg kuar
cute ajer bila umairah senyum
kalau atas yg tumbuh dulu
mcm rabbit plak
nsb baik la bwh yg tumbuh dulu
klu mak aku ckp
klu gigi yg tumbuh bwh maknanya bdk tu
akan jd bdk yg merendah diri
chewahhhh betul ker
org tu nie byk ajer la petua2 kan :D



nie gambo gigi umairah bulan lepas (june 2009)
tak nampak lg
tapi bila letak tangan mmg dah rasa time nie




nie plak gambo gigi umairah bulan nie (july 2009)
mmg dah nampak sgt la gigi 2 batang bahagian bawah tu
mmg susah gila la nak snap gambo gigi si kecik nie


mcm nak bg ubat plak nak amik gambo nie
aku pegang mulut umairah
pastu baru la sayang snap gambo
tu pun asyik taj jd ajer


skang nie si kecik nie suka betul
amik jari kami pastu mskkan dlm mulut dia
pastu gigit jari kami
tak la rasa sakit
mungkin gusi si kecik nie gatal
tu yg di kemam2 jari kami tu
cute jea tgk hehehehe


jgn smp gigi atas n bawah dah ada
si kecik nie still gak nak gigit jari
ibu n babah dia sudah....
mau putus jari kami nnti :D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. lepas nie menggigitlah c umairah...abislah badan krg

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. waaa senang la nk menggigit:p

    ReplyDelete
  4. heheheh ena nnt jadi mcm iman, bila dia nk tmbh gigikan, dia makin suka menggigit...badan aku hbs dia gigit jer, asal tgh gatal jer, mulalah mulut tue nganga mcm buaya...aku tgh tgk tvpun leh kene gigit....tp kene tegur selalu tkt dia gigit org lain xpecially adik

    ReplyDelete
  5. zura- tu la bersiap sedia ajer la nnti..kena pki baju perisai la mcm nie

    suziey - tggu ajer la bekas2 gigitan di badan ibu nie

    imah - tu la takut si kecik nie nak gigit org jea nnti..risau beb

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi