Tuesday 7 July 2009

UpDaTe StOrY

nie semua citer yg lepas2
start dr jumaat lepas aku mmg bz kat opis
sehingga la semalam


klu tdk hari sabtu n hari ahad lepas aku
kena keja kena OT
tapi aku taknak
sbb dah plan ngan family aku
pergi Melaka kan


aku rasa mcm2 benda la
yg mcm last minute
aku kena buat
ngan tetiba stock smp kat opis
pastu kena packing sbb hari isnin (semlm)
stock nie kena hantar ke Thai
mmg letih la tak hengat
kesian kat bdk opis
sbb kena keja hari ahad smp kol 2am
kesian kan diorg
tapi lega la sbb aku takder kat sini
klu tdk confirm kena pggl gak


kita mula kan story dr
hari jumaat yg lepas

aku ngan chee how
che how temankan aku pergi
ke KL
sbb keta aku dh mati roadtax
jd kena pergi blk ke comp insurance
utk buat extension
sbb roadtax keta dah mati
tapi insurance still ader lg
jd kali nie aku buat roadtax
utk sama kan semula ngan insurance aku
pas nie sng la



sementara che how lepak kat luar
aku posing2 la sendiri
dlm compny nie
ramai gak org dtg sini




settle semua dah kol 1 lebih
mmg perut pun dah kenyang
chee how tunjuk tempat yg mknan dia semua nyer best
bila smp kat situ aku tgk la
mcm tak cayer jea
betul ker nak mkn kat sini
ialah gerai dia mcm entahhhh
tapi bila aku tgk makanan yg terhidang
mak aiiii dah terliur aku tgk
mmg byk gila menu yg ader
sampai aku rambang mata nak mkn aper
chee chow sengih2 jea kat aku
gerai nie kat SS2



hahahah chee how malu aku nak snap gambo dia
mmg sedap la lauk2 dia
jd tu la kan
don't judge by the cover :D
rasa dulu baru tahu
baru jea kami ddk nak mkn
mak aiii ramai yg dtg nak mkn n tapau
chee how ckp dia mmg dtg sini jea klu nak mkn nasi
takper pas nie klu aku dtg opis kat PJ nie
time lunch aku nak dtg sini jea
tak rugi beb



dari SS2 aku terus pecut F1 utk pergi ke Klang
utk buat TT
ialah time tu dah kol 3pm
nak kejar ke Klang supaya
bank tak tutup lg sblm kol 4pm
hish mmg terkejar2 la
nsb baik la jalan tak jem sgt
cuma time blk jea jem kat depan Kamdar tu
tapi mmg selalu la jem kat situ
sbb still dlm pembinaan jalan kan



dlm perjalanan blk
aku tak terus blk la
heheheeh kita ronda2 lg
aku singgah pergi ke stadium malawati s.alam
sbb kat situ kan ader SALES
wpun hari jumaat than time tu baru kol 4 lebih
tapi manusia dah ramai dah kat stadium nie
aku rasa nie baru la 1st time aku msk
stadium malawati
selalu msk stadium s.alam
jea teman sayang tgk bola




ader mcm2 la
tapim aku dtg sekejap jea
mcm pening plak kepala nak pilih barang aper nak beli
tapi aku rasa barang2 nie
mcm dr Jusco jea
ialah ader tag dr Jusco pun
jd mcm malas nak beli plak
cuma aku belikan kasut utk umairah n fiza
ok la tu kan
terus cabut blk ke opis


kat opis aku kena buat OT plak
aku malas tapi terpaksa gak buat
ialah klu tggu hari sabtu buat lg la lambat kan
nak blk nnti
dah la hari sabtu kami nak gerak pergi Melaka



malamnyer aku belanja family aku pergi makan satay
sebenarnya lebih terarah nak belanja mak aku
ialah mak aku yg jg umairah mggu lepas
umairah kan tak sihat sgt
jd 3 hari gak la tak jumpa sayang dlm mggu lepas
(tapi time aku tulis entry nie dah jumpa pun sayang)



pergi 2 keta
sbb adk ipar aku last minute
dia dtg dr opis dia
adk aku plak ~ lini mmg dh kat umah mak aku
adk aku ngan sobri
dua2 gelap :p



pija yg taknak kena pegang
nak lepak atas meja plak
tgk la tu meronta utk minta dilepas kan



pija n my sister ~ lini


tak lama tu ader satu family duk depan meja kami
ank family nie dari jauh tgk jea umairah
mungkin dah geram sgt
intai2 jea
kami tgk kan ajer
pastu terus duk sebelah stroller umairah
umairah plak sengih jea tgk bdk perempuan tu
dah tgk ader respon dr umairah aper lh kan
terus la pegang2 umairah



bdk tu namer dia pun umairah gak tau
hehehehe sama plak nama ank kita kan
tgk la tu tgk dr tepi jea


pastu terus duk tepi stroller umairah
siap ader peluk2 n kiss lg tu
gelak jea kami tgk
mak yg bdk tu terpaksa la suapkan ank
dia sambil berdiri sbb
bdk perempuan tu taknak duk sama2 ngan family dia
mmg jd tarikan la umairah nie :D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi