Wednesday, 7 January 2009

PiL PeRaNcAnG

aku ada persoalan skang nie..korang pernah makan pil perancang tak??

aku nak tanya la sama ada bg kesan pd diri kita tak?? klu korang pernah try @pun pernah dgr psl pil perancang nie blh tak korang komen skit..skang nie aku nak plan ialah aku kan operate jd perlukan masa tuk pulihkan kembali perut aku nie..klu dgr dr doc mcm2 yg kita plan dr yg semulajadi @pun dr segi perubatan..klu nak cucuk n letak kat tangan aku mcm tak berminat sbb takut nak suntik n bedah2 nie..

dr apa yg aku dgr mcm2 kesan dr akan kita dpt bila kita mkn pil perancang nie..antaranyer :

*badan jd gemuk
*payudara jd besar
*bahagian private part akan gatal
*nafsu mkn akan bertambah
*kulit muka jd tak cantik
*bila plan nak ank semula ssh nak dpt
*jerawat byk akan tumbuh
*pening kepala n muntah

korang rasa ok ker mkn pil perancang nie..risau gak nie..blh advise skit tak kat aku..

aku dlm dilema :(


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

12 comments:

  1. psssttt!! takde pape yang akan berlaku .. itu cuma pill perancang ....

    pssttt!!!

    jangan cakap kat orang lain ek ... ??

    wakakakakakakak! ;p

    ReplyDelete
  2. Ishk, sapa cakap makan pil muka tak cantik? Muka jadi licin la dek non. Sebab tu ramai pondan makan pil perancang, kasi cantik & gebus kulit.


    Sebenarnya efek dia ikut orang, bukan ikut pil. Mcm pil yg kwan makan ni, ada orang makan terus naik badan tapi kwan sekeping juga.

    Yang kompemnya kalau makan pil bg sesetengah orang ni, kurang bernafsu la. Macam malas je. Huhu

    ReplyDelete
  3. rancang la secara semulajadi ena,tahu kan maksud saya...:)...

    ReplyDelete
  4. dakjat - yea ker

    kwan - btl ker kwan hehehe

    tanpa nama - takut terbabas plak nnti hahahaha

    ReplyDelete
  5. ikutla Rancangan Malaysia ke 5...

    ReplyDelete
  6. me tak dapek nak tolong one uooolsss.. salammmz

    ReplyDelete
  7. stakat ni saya alhamdulillah,masih blom terbabas,bb da stahun 9bulan,mmg kami rancang scarasmulajadi..

    ReplyDelete
  8. err xtao nk ckp pe..
    mudah2an xde mslh pe2..
    try la secara semualjadi tu..
    err cmne tu?

    ReplyDelete
  9. maksu ni mmg bangsa badan besar, dari tok nenek lagik, tapi pening bila mkn pil perancang yang kuat, maksu cuma boleh makan noriday, khas untuk ibu yang menyusukan anak.

    maksu ambil tu jer, sekarang tak nak amik pil perancang, takut gak sebenarnya tang masalah badan berisi ni :(

    ReplyDelete
  10. shumie - lama ko tak msk blog kan..blog ko pun dh lama bersarang..bila ko nak update ha???

    en_me - salam singgah

    tanpa nama - ok gak plan secara semulajadi nie erk tapi still rasa was2 gak la

    nano - kena belajar lg la nano :D

    mak su- huhuhu tu yg ina tkt kan gak..takut gemuk :(

    ReplyDelete
  11. akak pun merancang smula jadi ..dh 7thn pun anak sulung..tp tak lekat2 lagi anak kedua..kih kih kih

    ReplyDelete
  12. You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
    handmade jewelry

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi