Friday 10 June 2011

Car Wash Yang Sengal Gila

nie citer last week la
skang nie baru nak citer
sengalkan


nak cuci kereta
kereta aku memang dah jadi tongkang pecah
luar memang berhabuk tak ingat la
boleh cop jari kat badan kereta aku tu
buat malu jea nak parking kat luar opis
tapi buat tak malu pun hehehhehehe


jadi bawak la kereta aku nie cuci di sebelum sampai di Tasik Biru
nie kiranya 1st time cuci di sini
ialah kena ambil umairah dulu dari Nursery baru boleh cuci kereta
minah kecik nie bukan boleh aku ambil lambat skit
mula la pot pet pot pet tanya aku
ibu pergi mana la
tak sayang kakak la sebab tu ambik lambat
ader jea soalan yang membuatkan aku tension jea nanti
biasanya cuci kereta di selekoh Kg.Setia
sebab situ memang basuh bersih dan ku memang dah kenal bdk2 yang kerja di situ


tapi cuci kat sini
MasyaAllah
tobat taknak hantar lagi
bikin hati aku panas beb
lama gila babeng
dari pukol 6pm aku hantar
nak dekat pukol 7 baru siap
tu aku yang pertama tu
yang selepas aku tu lagi la tension
lama siot


jangan tak tahu
aku boleh terlelap sebab ngantuk tak ingat nak tunggu kereta
habis cuci



muka bosan umairah



layan diri sendiri jea



dah siap pun
memang tak bersih
pastu kena bayar RM8.00
mahal nak mampos
biasa cuci kancil cuma bayar RM6.00 jea
mahal gila
memang sekali nie je aku hantar di sini


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. kat situ mmg mahal lah na...tol tue x bersih....bukak nak untung je

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi