Thursday 16 June 2011

Demam Tiga (3) Hari

aku rasa nie la demam aku yang paling
teruk pada tahun nie
sampai 3 hari aku MC sebab demam
tak kebah-kebah
hari Isnin aku masuk 0pis macam biasa
tapi dari rumah lagi memang sudah tak sedap badan
tapi gagahkan diri jugak untuk pergi ke 0pis
bila buka pc jea
teng0k tulisan yang ada di scrin pc
terus aku jadi mabuk laut
masuk t0ilet muntah2
cakap pada syikin dan sabri aku nak balik
sayang ambik aku di 0pis
kereta aku tinggal di 0pis
nanti baru datang semula ambil kereta aku tu


sayang bawak ke klinik Mutiara dahulu
untuk check dengan d0c
d0c bagi ubat pening kepala dan tahan muntah
makan ubat terlelap sampai ke petang
memang demam sangat2 la


hari Selasa lagi teruk keadaan aku
selimut dengan T0T0 pun masih aku rasa kesejukkan
jumpa d0c semula untuk check samada aku kena denggi ke tdk
d0c sahkan bukan - memang lega bila d0c cakap begitu
sambung penyakit lagi
kena plak batuk dan selsema
lagi la la aku tak larat


hari Rabu demam dah kurang skit
cuma masih terasa sengal2 di badan
call m.cik et0n minta m.cik et0n datang ke rumah
urut satu badan
m.cik et0n cakap aku demam urat
urat aku sebelah kiri memang sakit gila time m.cik et0n urut
urut pun bukannya kuat pun
cuma sapu jea tapi sakitnya memang buatkan aku terjerit2 jugak la
tapi lepas sudah urut
memang lega sangat-sangat


hari nie Khamis
baru la aku masuk ke 0pis
kerja memang melambak-melambak la atas meja
email pun tak sempat nak baca sangat
buka pastu teng0k skit pastu buka email lain
buka semata-mata taknak email byk sangat yang tak Read lagi
sengal kan - aku la tu


thanks Sayang
sebab sepanjang ena sakit
sayang betul-betul take care pada ena
dan t0l0ng jaga anak-anak
thanks mmmmuahhhhhhh


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. ala siannya demam...mc 3 hari..balik keja of ocz la banyak..pelan2 buat ek..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi