Thursday 23 June 2011

Mana Tumpahnya Kuah Kalau Tidak Ke Nasi

mak aku dan mak mertua aku memang pandai buat kuih
aku jea yang tak ikut jejak langkah mak aku dan mak mertua aku nie
hehehehhehe
pandai makan aku tahu la hahahahhaa


macam mak aku nie
kalau ada orang tempah kuih
dan mak aku ada masa terluang akan dipenuhi permintaan orang nak menempah kuih
sama jugak dengan mak mertua dan kakak ipar aku
memang sedap kuih buatan mereta nie
buatan aku jugak yang tak sedap


umairah punya perangai
kalau ke dua-dua mak aku tengah membuat kuih
umairah pun akan sibuk la jugak membuatnya jugak
memang tak boleh nak melarang



mak mertua tengah mencanai tepung untuk membuat kuih karipap
umairah panggil kuih kipap hahahhahaa


jom layan aksi umairah buat kuih kipapnya :p







nanti umairah buatkan kuih untuk ibu yea :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. nuha lak panggil karipap, kepap :p reti makan ok laa tu..hehehehe

    ReplyDelete
  2. aduyai....sodapnyer karipap itu....

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi