Friday 24 June 2011

Pening Kepala Nak Traslate Cakap Umairah

pagi nie aku masuk opis lambat 1 minute
dah merah punch card aku huhuhuhuhu
aku keluar dari umah pukol 8.45am
lambat skit dari biasa
sebab nak traslate cakap umairah la


dah masuk dalam kereta
tapi tak bagi aku tutup pintu kereta
cak nak beg
bila aku ambil beg colour dia dan bagi pada dia
cakap bukan beg tu
aku dah pening kepala pikir beg apa lagi yang minah nie nak


bila aku suruh dia ambik sendiri
terkedek-kedek turun dari kereta
bila keluar dari rumah
dia kendong teady bear dia
aku tanya la maner beg
umairah terus cakap nie beg
hehehehehhehe aku senyum jea dengar

terus aku cakap
nie bear la sayang bukan beg
baru la dia sebut dengan betul
good girl





sudah sampai di nursery
dia minta aku potong kuku dia plak
tak potong kuku si kecik nie taknak turun plak
jadi kena la jugak potong kuku dia
pastu taknak pakai sandal dia
cakap sandal dia kotar
lagi sekali aku kena lap sandal dia
cuci sampai bersih


tu yang aku sampai opis lewat 1 minute
alahai anak ibu
nasib baik la aku tak jadi singa
baik jea aku layan umairah hari nie
hehehehhehe


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi