Tuesday 28 June 2011

Ole-Ole Dari Sabah

surprise
sebab dapat ole-ole dari member opis
dah lama tak dapat ole-ole dari teman-teman rapat
dulu selalu gak dapat
sebab aku pun suka gak memberi bila aku pergi ke mana-mana
cuma skang nie tak berkesempatan lagi untuk pergi bercuti bersama family
tapi sayang cakap akhir tahun nie sayang nak bawak pergi bercuti
ke mana .... rahsia lagi :p



muka happy
tembam aku kan :p

muka pucat lesi jea
biasa la
kalau lepas solat zohor
confirm aku akan biarkan muka suci bersih
jangan harap la aku nak tampal make up lagi kat muka nie
korang macam aku tak...
natural beauty



dapat kudapan
sudah rasa yang bentuk kuih macam kuih penaram
rasa sama cuma kuih nie keras skit
sedap gak
kalau orang pakai gigi palsu tak boleh tray kot kuih nie
cuma tak rasa lagi kudapan yang bentuk bulat-bulat tu
nina cakap rasa ikan



dan dapat jugak kerongsang mutira nie
cantik kan
esok nak pakai


thanks nina :D
member opis dari HR Dept.


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. kuih yg bulat2 2kn ayng prnh mkn kat sabah 1thn lps..hehe:>
    mmg sedap&rse ikan..
    hehe ;>

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi