Friday 21 December 2012

Dapat Hadiah

hari rabu yang lepas
tiba-tiba dapat panggilan dari Gdex
tanya direction untuk ke rumah aku
sebab ada parcel nak hantar

aku terangkan dan terfikir
bila masa laks aku ada order barang nie
rasanya takder

bila sampai rumah
benda pertama yang aku cari
parcel dari Gdex tadi
terkerut-kerut aku fikir
apa benda nie
dapat sampul putih
kecik jea

bila buka
 v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
dapat mascara maybelline
contest dari Loreal
aku tak ingat bila masa aku ada join contest nie
tahu-tahu jea boleh dapat
hehehehehehe

apa-apa pun TQ maybelline
tapi aku memang jenis tak pakai mascara
sebab bila pakai jea rasa ngantuk jea hahahahahaha
jadi mascara nie selamat di tangan mak aku
mak aku tu kuat melaram jugak tau :p

korang suka pakai mascara tak...



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. wah beshnya dpt mascara..lepas ni lentik bulu mata ..

    kty lama dah tak bermascara.

    ReplyDelete
  2. ai...xingat bile ko join na...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi