Wednesday 5 December 2012

Sangat Teruja sampai Bangun Awal

hari ke tiga hantar umar ke nursery
sangat menyenangkan
seawal pukul 7am umar sudah bangun
siap mandi dan minum susu
bersama dengan kakaknya

kiranya pagi tadi aku pukul 8am sudah keluar dari rumah
umar sangat-sangat nak ke nursery

petang semalam tanya pada umairah
"kakak, umar di sekolah kawan dengan siapa"? aku
"adik main dengan Atikah jea" umairah
emmmm umar nie memang la suka sangat dengan awekssss eheh

sampai nursery 
ok jea
terus main dengan member baru
cuma bila aku nak cium dan peluk
umar sudah start enjin uwaaaaaa
alamak sentap plaks si kecik nie
terus penjaga Pn.Azizah
datang dan pujuk umar

Pn.Azizah cakap
pergi jea sebab nangis kejap jea nie
dengan berat hati tetap la melangkah pergi meninggalkan umairah dan umar
bagi aku umar menangis mungkin sebab tersentuh dengan aku nak meninggalkannya
tapi selepas itu umar akan ok

Ya Allah lindungi lah anak-anakku
Amin

sebelum turun dari kereta
umairah sudah request untuk snap gambar dorang berdua
layankan jea
sebab ibu dorang memang suka snap-snap gambar nie eheh




Peace Yo
ntah bila la umairah nak stop minum susu dalam botol
kadang-kadang umairah ok jea minum susu dalam cawan
tapi bila nak minum susu dalam botol
umairah tetap nk jugak
tak boleh tak ikut

korang ada petua tak untuk anak minum terus dalam cawan
atau kata-kata hikmat eheh



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi