Saturday 29 December 2012

Perang Cream Cake

lepas dinner
lepak-lepak jap sambil berborak
aku memang tak perasan lagi helah adik-adik aku nie
ialah tak terpikir pun dorang akan buat jugak
sebab kalau di rumah memang confirm akan kena
ingat bila di luar selamat
tapi rupanya tak selamat jugak
terkena jugak den

elok jea sobri dari belakang aku
terus sapu cream cake kat muka
uwaaaaaaaaa memang terus menjerit 
uwaaaa habis muka den
uwaaaaaa habis tudung den
uwaaaaa dah tak cun la macam nie

orang sekeliling memang dah pandang-pandang 
ialah perempuan mana la yang menjerit-jerit tu kan
malu sekejap

jom layan muka aku yang sudah pakai masker cream terhebat
emmmm naik jerawat la lepas nie :p







what ever it's so fun
spend time with my family
Thank you so much my dearest family
next year aku akan balas yea
tungguuuu cream cake dari kak long korang nie :p



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. bestnya ada yang ingat besday adik beradik..
    saya selalu ingat besday family..tp family tak tau la..hehe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi