Friday 28 March 2014

Bila Lunch bersama adik beradik

geram betul
bukan geram kat korang tau
tapi geram kat adik aku nie hah

pagi2 lagi dah whatssap
waktu lunch nnti lunch sesama
confirm aku akan sampai lambat di the store tu
ialah jemkan
dah pesan nanti sampai dulu
terus chop tempat dan terus booking dulu
nanti akak datang terus jea makan
ok la kata adik aku nie hah

sampai di the store pukul 1.25pm
terus jealah menapak pergi Pizza
cari-cari tak jumpa...call barulah si mamat nie datang
bila tanya naper tak order
takut nak order nnti kalau akak tak datang saper nak bayar
hahhhhh amik ko
memang aku jerit jea kat situ..geram betul
dah kakak tu ajak lunch sesama mestilah aku yang akan bayar
sakit hati betul...nak order memang dah lambat lah

terus ajak makan kfc jea
emmmm dah aku teringin nak makan pizza huhuhuhu
rasa nak jea aku ketuk kepala adik aku nie
si lini gelak jea tengok aku dengan nasir gaduh-gaduh manja kat situ
hampagas betullah dapat adik bongsu macam nie

--with lini dan nasir--
sabor jealah

jadi lunch tadi dalam kegeraman jea
nie lepaskan rasa geram kat blog kesayangan nie =P

lain kalilah dapat makan pizza
nanti nak ajak makan domino pizza lah



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi