Friday, 14 August 2015

Tolonggggggg

pagi nie punya cerita
sampai opis punyalah awal
pukul 8.30am dah sampai..

memang dah biasa
anjing akan datang dekat bila nak turun dari kereta
tapi bila kita buka pintu dan buat gaya tangan halau
mesti anjing akan pergi terus

cuma pagi nie
dah buat gaya halau
dan horn kan kereta
tapi anjing nie tetap jugak terpacak depan pintu kereta ena
mak aiiii
degil betul

jadi nak taknak tunggu jea lah dalam kereta
tunggu member ofis yang lain sampai
pukul 9am..baru nampak member ofis sampai
ms.june nampak ena still dalam kereta
dab=n nampak anjing berkwal depan pintu kereta ena
terus dia panggil anjing tu

fulll selamat sudah
tq ms.june selamatkan ena
hehehehehe

rasanya anjing nie belaan orang
sebab ada pakai kolar di leher anjing tu
sebab nampak jinak sangat
memang lah jinak
kalau kucing ker..ayam ker..rusa ker
boleh la ena halau bebaik
nie anjing..tak pasal=pasal jea kena samak nanti
takmoooooo


hahahahaha nielah anjing tu
jinak dan manja
tapi maaf la anjing yea
tak dapat nak belai-belai

skang nie nampak jea anjing takmo dah main turun jea
takut kena gigit jea nanti
tak pasal-pasal masuk hosp nanti
;(



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. kalau Farah memang duduk statik jer lah kat kereta...sampai ada orang ambik kat kereta...tak berani oiii....

    ReplyDelete
  2. makaihhh..ila mmg takut ngan anjing..xkira lah yg jinak ke ape...takut kene gigit..

    ReplyDelete
  3. SELAMAT PETANG..SYIRA SINGGAH BLOGWALKING :D
    NAK TAK SYIRA PROMOTE BLOG DAN IG ??
    TINGGALKAN LINK DI PAGE BOG SYIRA LOKMAN
    https://www.facebook.com/syiralokman5

    TERIMA KASIH :)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi