Thursday, 6 August 2009

DiNNeR KaMi YaNg SeMpOi

malam nie kami mkn Domino's Pizza ajer
sayang tak bg aku msk
sbb kesian tgk aku yg letih


jd sayang sorang ajer kuar
utk beli dinner kami
aku mmg tak tau sayang nak beli aper


bila sayang tanya aku nak mkn aper
otak aku mmg blank..tepu
tak tau nak mkn aper


jdnya hasilnya
kami cuma mkn nie jea la


domino's pizza
yg jd pilihan sayang
aku cuma mkn ajer
dah di bwk blk makanan kan
komplen kang langsung tak dpt mkn lg :D


pizza yg ader 2 pilihan
separuh beef n separuh lg chicken
ok la rasa pizza nie



cinnamon bread utk umairah
byk gak si kecik nie mkn
ok la tu mkn mlm kami..


korang mkn aper jea..
yg tgh diet tu cha yok cha yok tau :D



-------> klik di sini utk vote umairah G06 <-------



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. klau aku cm ne pun nk kena nasi gak...

    ReplyDelete
  2. zura - tu yg pg nie aku dh kebulur sgt..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi