Monday 10 August 2009

NaK CiTeR ApEr Erkkk

tgh kebosanan
mggu nie sayang keja malam
kol 12 lebih baru akan smp rumah
kdg2 sayang blk aku dh terlelap
kdg2 aku gagahkan mata nie
utk terus terbuka


tapi tau2 jea sayang dh kat sebelah aku
chitttt tipu jea
kami tido dipisahkan oleh si kecik nie
umairah tido di tengah2 kami


biasanya bila pg terjaga
nampak sayang hujung tilam
terus jea aku akan menyelitkan diri
baring sebelah sayang
nak bermanja2 sekejap
sebelum terus bgn utk pergi kerja


emmm korang semua dah baper lama KAWEN???
31hb nie genap 3 tahun usia perkahwinan kami


korang pernah gaduh besar tak ngan suami korang???
aku ~ rasanya tak pernah lg
still lg depan family n kawan2 aku n sayang
gelaran SAYANG tetap maintain ~ pedulik la kan
klu org luar meluat bila aku @pun suami aku
pggl di antara kami SAYANG
aku rasa itew pengikat kasih sayang kami


masih lg setiap pagi
say.....i luv u
masih lagi cium dahi aku
masih lagi berpelukan bila nak pergi keja
masih lagi kiss di seluruh muka bila nak pergi keja
masih lagi dlm keta berpegangan tangan wpun meribakan umairah
masih lagi berpegangan tangan bila keluar berjalan
tidak lg dukung aku dibelakang badan dia..sbb aku dah berat hahahahhaa :p


sepanjang 3 tahun kawen..
baru aku tahu mengapa hubungan aku ngan suami..terus kekal bahagia
dan mengapa hubungan cinta sebelum nie gagal..


aku jenis yg sentiasa nak org berada di sisi aku
bila aku hadapi masalah..ada org di sisi aku
bila aku kesedihan..ada org di sisi aku
bila aku gembira..ada org di sisi aku
apabila aku memerluka org di sisi..mmg sayang akan disamping aku
sbb tu la dia yg menjadi pilihan aku..kesabaran dia menambat hati aku


aku plg benci org yg bila aku memerlukan dia
bz ngan hal lain
aku mmg org yg sensitif
disebabkan perkara nie..hubungan yg lain tak berjaya/gagal


cari lah org yg mencintai diri kita
sbb lama kelamaan hati kita akan hadir dgn sendiri perasaan sayang..cinta
cinta yg hadir tanpa kita sedari





Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

11 comments:

  1. oh ena.. kejap je kan dah 3 tahun.. semoga ena terus bahagia di samping hubby dan umairah!

    ReplyDelete
  2. erm...harap ape yg krg amalkan berterusan smpai bile2...aminnnnnnn...

    ReplyDelete
  3. ena........store tu ada nak pakai staff kan???hubby azie nak mintak keja bole???

    ReplyDelete
  4. ya.. hubungan suami isteri umpama tangan kanan dan kiri.
    Siapa yg lebih penting itu bukan soalnya..
    yg utamanya ialah apa tgn kiri boleh buat utk membantu tgn kanan dan begitulah sebaliknya : )

    ReplyDelete
  5. Aku tau korg berdua memang romatic couple.. so loving la!! Teruskan kekal begini sampai anak cucu ye!!

    ReplyDelete
  6. hehehe x jauh beza kiter kawin sbnrnyer...usia perkahwinanpun same...erm semoga semuanyer kekal hinggga ker akhir hayat...y penting kepercayaan suami isteri...

    ReplyDelete
  7. hehehe x jauh beza kiter kawin sbnrnyer...usia perkahwinanpun same...erm semoga semuanyer kekal hinggga ker akhir hayat...y penting kepercayaan suami isteri...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi