Friday 21 August 2009

PaKsa SyG JuMpA DoC

baru jea 2 mggu yg lepas sayang jumpa doc
batuk sayang dah dkt 2 bulan kena
mlm td time nak blk umah mak
nak jeguk umairah
aku rasa batuk sayang dh lain
makin teruk pastu nafas sayang mcm dh semput


bila aku ajak sayang pergi klinik
syg ckp pergi esok ajer la (hari nie la)
tapi aku ckp gak pergi hari nie (smlm la)
tggu lama2 nnti jd lain plak
skang nie skt jea terus la jumpa doc


syg tetap ckp nak pergi esok
nnti pergi klinik lambat plak jumpa umairah
terus aku ckp terpulang la


smp simpang diantara klinik ngan umah mak
sayang tanya lg nak pergi ke tdk
aku diam jea ~ konon2 aku dh marah sgt la nie
merajuk la konon


terus syg msk simpang ke klinik
hehehehehe taktik aku berjaya
marajuk nie mmg kena buat time2 mcm nie


smp kat klinik mutiara dlm kol 8 lebih
mmg ramai org yg tggu turn
bosan gak tggu
tapi aku tak blh nak suarakan tahap kebosanan aku
nnti kena sound ngan sayang
sbb aku yg beriya dtg klinik
ialah isteri maner la yg tak risau
suami sakit kan


kol 10pm baru la nama sayang dipanggil
perghhh lega bila dh kena pggl
msk dlm jumpa ngan doc maslinor
bla bla bla kena bebel ngan doc
sbb dh lama batuk baru nak dtg jumpa doc
finally kena gak sedut immobilizer (entah betul kot)


sambil sayang sedut benda tu aku layan
main games
hehehehehe nsb baik la dlm hp syg byk games
layannnn ajer la
hilang skit rasa bosan



nie time kami jumpa doc kat puchong
dpt pill jea ubat sayang
tak baik gak




nie jumpa doc maslinor mlm td
peramah tau doc nie
aku suka
aper jea soalan aku mesti di jawab ngan baik
siap dpt ubat kumur lg
ngan vitamin C
tonsil syg bengkak sgt



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. alaaa.. kesian babah umairah.. tak pe makan ubat nnti sembuh laaa..

    btw, sape tak risau tok laki sakit kan .. heheh

    ReplyDelete
  2. uik... apo yg disodut tu????
    tu untuk sempot eh..
    agaknye nila kot yg MIL cakap.. sedut asap tuk budak2 semput..

    ReplyDelete
  3. ain - betul tu kita ssh hati risaukan suami yg tak sihat nie..tapi suami buat dekkk jea

    yan - utk semput pun pki nie..klu ssh nak nafas pun pki nie..mmg rasa lega sgt pas dh sedut nie..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi