Tuesday, 15 November 2011

Outdoor Di Hujung Minggu

hujung minggu yang lepas (13hb Nov) kalau kami di Sri Kundang
memang akan membawa anak-anak untuk ke taman permainan di BRP
biasanya sayang yang akan melayan umairah dan umar bermain
aku hanya duduk di bangku melihat telatah anak-anak
semangat nak jongging tu terus malas bila dah dapat duduk di bangku

seronok bila dapat lihat muka ceria di muka anak-anak
ialah bila seminggu terperah di rumah
bila dapat keluar sekali sekala memang seronok
lain kali datang ke sini nak bawak bola
boleh la melayan tengok aksi umar dan babahnya tendang menendang bola
riadah di hujung minggu


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. suka la dorang tu kan dapt main kan.....

    ReplyDelete
  2. dah lama tak gie main2 ka playground mcm nie...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi