Tuesday, 23 August 2011

Sakit Pinggang

berbuka semalam makan cempedak goreng

makan panas-panas memang sedap

tu pun makan seketul jea

sebab time berbuka aku memang akan makan nasi

tak makan nasi memang badan aku akan lemah



sebelum nak tidor

perut buat hal

memulas-mulas di buatnya

masuk toilet tapi taknak membuang

2 3 kali jugak la terjah ke toilet

tapi tetap sama

tapi perut tetap sakit

nasib baik la ada ubat HPA minyak bun-bun

kalau tak silap aku

kalau letak ubat nie di perut sambil sapu sambil selawat

pasti akan lega selepas itu

tapi tak pasti sebab lepas aku sapu

terus tertidor





tapi pagi nie aku bangun

pinggang aku plak sakit sangat

nak solat subuh pagi tadi memang sakit sangat

time kita tengah duduk dan nak bangun berdiri pun sakit sangat

alahai apa la kena nie

kalau bukan bulan puasa

lepas balik kerja nie aku boleh terus pergi megurut pinggang yang sakit nie

tapi tak boleh nak buat

rasa macam nak tampal panaplex jea di belakang nie

apa kena la dengan badan aku nie

usia semakin meningkat macam-macam dah tak boleh nak makan



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. kak rina - tu la ingat nak mc jea td tapi keja berlambak plak kena siapkan

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi