Thursday, 18 August 2011

Wajah Terbaru Umairah

semalam cuti


kami ambil kesempatan untuk potong rambut umairah


memang sayang sebenarnya nak potong lagi rambut si kecik nie


tapi kesihan melihat umairah asyik tergaru-garu kepala


setelah kami letakkan ubat cream di atas kepala dia


tu yang kami decide untuk potong jugak rambut umairah




rindu dengan rambut panjang umairah yang ikal mayang


comel sangat tika umairah berambut panjang


tapi memandangkan umairah tak suka di ikat rambutnya


tu yang kami potong paras bahu sahaja


tapi kini di potong lebih pendek lagi huhuhuhu








geram tengok kucing di belakang umairah tu



bulu lebat sangat



tapi umairah tak berani dekat sangat dengan kucing tu



sebab garang sangat



owner kucing tu cakap kucing nie kuat mencakar





umar pun suka sangat dengan kucing bam bam tu


tapi bila dekatkan dengan kucing tu


tak berani plak


terjerit-jerit si umar nie


siap pegang kuat baju babah dia



bersiap-siap rambut untuk di potong


aku suka jea rambut umairah macam nie


nampak bulat jea muka umairah


tapi apakan daya


bersebab potong rambut nie



nasib baik la umairah boleh dengar cakap amoi tu


minta tunduk kepala..umairah ikut jea


minta pandang ke kiri ..umairah ikut jea


minta pandang kanan...umairah ikut jea







wajah terbaru umairah ketika ini


pendek..macam amoi plak aku tengok


nampak lebih kemas


kena charge cuma RM5.00 jea


murah kan



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. tomeynya umairah rambut pendek..

    ReplyDelete
  2. umairah lg cute r skrg ni..hehe ^_^

    ReplyDelete
  3. memang rambut amoi ni......hehheehhe

    ReplyDelete
  4. alohai...comelnye...mcm anak cina dah umairah nie..

    ReplyDelete
  5. kak attys - hehehehhe cute kan

    ReplyDelete
  6. wana - betul ker nie wana :p

    ReplyDelete
  7. ya alya - tu la terus terserlah muka amoi si umairah nie

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi