Wednesday, 17 April 2013

Anak Itik Tok Wi

setiap petang
lepas ambil umairah dan umairah dari nursery
pasti anak-anak akan minta lalu jalan yang satu nie
sebabnya setiap petang ada Itik akan berdiri tepi pagar
jadi umairah dan umar memang suka tengok itik-itik nie
kena la berhenti sekejap bagi anak-anak tengok
suka kalau dapat dengar dan tengok itik nie

umairah siap nyanyi lagi Itik Tok Wi lagi
eheh
--umairah dan umar suka tengok itik--

--hujan pun still nak tengok jugak--
kena stop tepi jalan sekejap bagi budak berdua nie tengok itik

--semalam ada sekor jea itik lepak tepi pagar--
nie pun anak-anak suka jea dapat tengok
emmmm macam-macam peel budak berdua nie
jangan minta singgah pergi kedai sudah
boleh pokai kalau singgah pergi kedai
macam-macam akan dipaw nya oleh budak berdua nie

jom nyanyi lagu Itik Tok Wi

Anak Itik Tok WiMandi Dalam KolamBuat Apa Tok WiUbat Limau Lelah

Sakit Apa Tok Wi?Sakit Sendi TulangUbat Apa Tok WiUbat Sengal Tulang


suka dengan lagu-lagu lama nie
banyak maksud tersirat kan
anak-anak pun suka jea nyanyi
jangan asyik lagu Ngangnam Style jea
sampai lagu-lagu lama hilang begitu sahaja






Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. ok la tu ena, tak payah pegi zoo hahaha

    ReplyDelete
  2. tue lagu masa sekolah dulu tue...

    ReplyDelete
  3. okeh dah tuh.. sambil nyanyi sambil tengok itik.. lagi senang dorang nak belajar..:)

    ReplyDelete
  4. teringat adik fifi dulu.. suke tengok keretapi.. tiap2 petang kene bawak pergi sesen keretapi tapah road.. mase tu arwah mama kerje sane.. tunggu sampai keretapi lalu.. memang da set pukul berape keretapi lalu.. bile lalu je.. lambai2 byebye.. baru boleh balik.. peel budak2 kan..

    ReplyDelete
  5. anak2 mmg sukakan binatang kan...

    ReplyDelete
  6. jimat duit...tak yah bawa g zoo....hehehehe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi