Tuesday, 16 April 2013

Saya Sudah Kembali


hah ada yang rindu pada saya ker
setelah hampir seminggu bercuti ~ MC
hari nie baru masuk kerja kembali

masih lagi pipi membengkak
masig lagi gusi membengkak
masih lagi terasa darah di dalam mulut
masih lagi berdenyut-denyut di gusi
tapi tabahkan diri untuk bekerja semula

kalau ikutkan hati nak sajer sambung MC
tapi kesian laks kat my colleague
terpaksa buat kerja aku huhuhuhuhu
datang jea la

banyak cerita yang nak tulis di sini
takper ambil nafas dulu
nanti aku storykan satu persatu

ok nak BW sekejap
ribdunya kat korang
mmmuahhh



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. ko mc seminggu..aku xth pun na..sbb aku pun on off on off keje...

    ReplyDelete
  2. la yer ker. semoga cepat sembuh la yer yg mana sakit2 lagi tu. lama btol mcm yer.

    ReplyDelete
  3. fifi pon baru nak BW hari ni.. naik berpinar bace entry orang.. hihi..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi