Monday, 17 October 2011

Jamuan Masuk Ke Rumah Baru

petang semalam pukol 5 lebih hadir ke rumah syikin

sebab kawan aku nie masuk ke rumah baru

yang aku pernah storykan sebelum nie

yang aku sibuk bersama dengan minah nie mencari rumah sewanya

macam-macam dugaan dan cobaan minah nie nak mencari rumah sewa

walaupun suami jauh tapi tetap tabah mengharungi hidup

memang salute la dengan minah nie... harungi kehidupan bersama dengan anak kecik

serba serbi buat sendiri



syikin order kuih talam cendol dengan mak aku - RM25.00

sekali mak buatkan agar-agar pandan untuk syikin


sampai rumah syikin, kak izan dan nina memang sudah datang

aku cuma datang keseorangan sahaja

umar dan umairah tidor sebab baru lepas makan ubat batuk

sayang plak kerja, jadi terjah ke rumah syikin keseorangan sahaja la


banyak jugak menu yang disediakan

ada ayam masak rendang, nasi himpit, mee kari, laksa, kuih muih

aku memang terus ambil rendang ayam la eheh

dua kali gak tambah..tambah ayam jea yea bukan nasi himpitnya

bersama tuan rumah - syikin

parents syikin - mak dan ayahnya


bersama kak izan - secomel orangnya

bila kak ayu makan mee kari aku pun ikut makan sekali
mee kari syikin memang terbaikkkkkkkkkkk la
banyak gila bahan-bahan dalam kuah mee kari dia
emmmm terpengaruh jugak aku makan bertambah


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. ain - tu la sampai tak tahu nak mkn apa..byk sgt pilihan

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi