Thursday, 13 October 2011

Sepi Tanpamu

hari nie pergi kerja tanpa membawa telephone
memang rasa lain
sebab sebelum nie telephone sentiasa di sisi aku
walaupun sudah tidak gunakannya dengan sepenuhnya
di tempat kerja handphone aku menjadi radio
boleh la melayan mendengar lagu
tapi kalau di rumah memang tak wujud pun handphone
akan tetap berada dalam handbeg sehingga la aku akan pergi ke tempat kerja
baru la handphone akan keluar dari sarangnya


sayang la terbawak handphone aku
macam biasa aku letakkan handphone aku di atas meja solek
sebab sibuk mengambil gambar muffin
jadi bila pagi sayang nak pergi kerja
sayang terambil handphone aku
yang pada pikiran dia, handphone aku adalah handphone dia


jadi kesimpulannya
tiada handphone memang sunyi hidup aku
tapi macam mana dulu boleh jea hidup tanpa telephone
jawab la sendiri kan eheh


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. buka lah radio kat intenet na...aku dg kat pc je

    ReplyDelete
  2. oh..oh.. bagi akak hp tu dah cam nyawa..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi