Monday 14 October 2013

Main Kawen-kawen

korang masa kecik dulu
pernah tak main kawen-kawen
hahhh malulah tu nak ngaku
aku dulu pun memang main jugak
siap kain batik dengan selendang mak, aku main jadi veil pengantin hahahahhaa
memang lawak la time tu
pengapit laks kiri kanan pegang daun pokok pisang untuk jadikan kipas haru betul
belum lagi main mak mak ngan bapak bapak laks
hehehehheh kecik-kecik dah gatal dulu :p

skang nie aku laks tengok telatah anak-anak
nie story last week
aku ada belikan set make up untuk umairah
set nie ada jual di Petronas harga dia RM15.90
dah cakap tak boleh beli nak jugak make up tu
aku ingat set tipu jea
sekali sampai rumah aku tengok memang set betul-betul make upnya
ada lipstik, blusher, eye shadow, colour nail...
memang lengkaplah

tak tahu aku yang kakak nak jadi mak andam
habis muka si umar di soleknya
aku tak sempat nak snap gambar sebab hati tengah panas hahahahhaha
sehabis-habis muka umar diconteng dengan make up
tu belum lagi ditambah dengan celak 
memang susah betul nak hilangkan kesan celak
hilangpun lepas nak bgtahu letak minyak johson skit pada kening umar
hah baru hilang
esian di adik..mangsa tak bersalah hahahahaha

--kesan celak yang tak baper nak hilang lagi--
tak faham aku macam mana umar boleh diam masa kakak dia solekkan muka dia


--makin besar laks tahi lalat si adik nie di pipi--
dah besar manis orangnya nanti

--yea saya memang tak bersalah ibu--
kakak yang buat..adik ikut jea

hehehehehe macam-macam hal dua beradik nie kan
kesabaran kena maha tinggi



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. Adik jadi mangsa keadaan...pandai pulak si kakak tu tahu guna make up

    ReplyDelete
  2. si adik mmg buat xtau je ape kakak nye buat..sbb die pn syok main tuh hehehe

    ReplyDelete
  3. permainan paling hot budak2 perempuan dulu kan..

    ReplyDelete
  4. alahai umairah.. sabar2 la nak jadi mak andam.. bhya kalau buat kat umar selalu..hehe..
    tapi pelik nya, umar berserah je ye..hehe

    ReplyDelete
  5. wah set betul2 tu, biasanya tak ada apa kan display jer..dan eksyen2 jer...

    ReplyDelete
  6. Pasni mk la plak tadah muka utk kakak :)

    ReplyDelete
  7. of coz la pernah main kawin2.... :-) kelakar je bila ingat balik..

    ReplyDelete
  8. kalau la dapat snap gambar dengan make up tu.. mesti best.. pandai umairah solek..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi