Monday 21 October 2013

Dinner Di Two One Gril Western, Kuang

Jumaat lepas lepas hantar barang pada customer Ms.Hani di Petronas Kemensah
terus ajak Dayah dan mak dinner di luar
padajal di rumah mak dah jea masak
tapi tekak tetap nak jugak makan di luar ahaks

TQ dayah bawak kak long pergi hantar barang
siap drive sekali hehehehe
tu yang upah makan di luar jea
sebab susah-susah tolong kak long kan kan kan

sebelum boleh isi perut kami dahulu
umar sudah request nak makan mc'd
memandangkan aku taknak makan mc'd nak makan something else
kami beli mc'd guna drive thru jea..senang dan mudah
jadi umairah dan umar dinner dorang nugget dan ayam mc'd ~ set happy meal

memula kami pergi ke Cafe Jiran - Full House tak jadi nak makan
kami pergi ke Tree Steak House - Full House jugak sampaikan parking pun takder
terus pergi ke Two One Grill Kuang ~ tempat kesukaan aku
nasib baiklah orang tak ramai sangat
may be sebab sudah pukul 10 lebih orang tak makan sangat kot

--view dalam restaurant--
cantik sangat sebab konsep kayu kayan kan
ada 2 wakaf kalau nak makan duduk bersila

--dayah order Chicken Chop--
RM17.00
sedap sos dia memang sedap

--aku order Grill Lambat Set--
dapat air dan carrot kek
ada 4 keping tau
emmmm besar dan banyak
RM20.00
memang berbaloi-baloi
boleh makan untuk 2 orang nie
aku makan pun tak habis..siap paksa mak tolong habiskan hehehehhee

mak tak order makanan pun sebab sebelum keluar dah makan di rumah
cuma order apple asam boi yea

--mak buyung yang tengah kelaparan hehehehe--
mak cuma makan skit-skit jea

--umairah dan umar--
anak anak dan mr.hubby memang suka pakai baju berbelang-belang nie
dapat toys smurf dari mc'd

--aku yang tengah nak ngap--
lapar gila

--sebelum balik makan dulu carrot cake--
emmmm masin skitlah kek dia
huhuhuhuhu aku yang memang dah full gila
bagi mak yang habiskan hahahahaha

jadi aku rasa mak makan banyak malam tu
yang habiskan mak :p

rasanya bulan oct nie 
tiap-tiap minggu aku datang ke sini dinner
emmmm kena minta royalti nie dari tuan punya restaurant sebab promote restaurant dia dalam blog aku nie
hehehehhehe
acener tu boss :)



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. rajin nye akak mkn western.. sedap tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom kita mkn sama2 kat sini
      kita pergi lepas blk dr keja
      ok tak

      Delete
  2. sedapnye kak..lapar terus nih..=(

    ReplyDelete
  3. grilled lambat tu nampak sedap.. lame tak makan lamb grilled..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom fifi klu dtg kuang
      roger ena blh kita mkn sama2 kat sini
      dkt jea tepi jln

      Delete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi