Tuesday, 8 October 2013

Birthday Party Anak Member ~ Faridah

minggu lepas jea dua hari berturut-turut
pergi birthday part anak member
hari ahad laks pergi jemputan birthday party member sekolah
rasanya setiap kali idah buat birthday anaknya pasti aku akan cuba untuk datang
anak idah nie special sebab twins
bestkan...

tahun nie genap anak idah 8 tahun
best betul dapat anak dah besar-besar nie
hehehehhee aku jea yang kecik lagi
tulah kawen lambat lagi :p

disebabkan twins aku memang tak cam siapa adik siapa kakak
main sebut jea hehehehehe
memang meriah
aku rasa macam idah buat kenduri kahwin anak dia jea hahahahhaa
kelam kabut idah keluar masuk umah nak layan tetamu yang ramai datang
murah rezeki ko idah...

--si kakak dan si adik--
tak cam mana satu hehehehe

--time potong kek--
besar keknya
puas hati potong berdua kan

--hadiah birthday girl--
harap suka :)

--dari kiri : suzy..aku dan zimie--
kami datang hampir serentak
ada geng nak makan bersama

--bersama dengan tuan rumah--
iadah yang duduk belakang kami pakai tudung biru

--tak ingat member yang duduk sebelah zimie--
sampai skang nie masih fikirkan siapakah member nie hehehehhe
satu sekolah dulu

--nasi lemak yg sangat sedap--
dengan muka tak malu minta tapau dari idah hahahahahaha
mr.hubby siap makan 2 bungkus lagi
memang sedap 

selamat hari jadi kakak dan adik
semoga menjadi anak yang solehah
Amin
TQ idah jemput aku sekeluarga datang...



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. wahhh meriahnya birthday party.

    hewhew. teringin pulak nak smabut birthday waktu kanak2 haha

    ReplyDelete
  2. seronok menghadiri majlis hari jadi budak-budak..

    ReplyDelete
  3. bestnye ada anak kembar. :) umai buat aksi mcm tu apesai.. ha ha ha

    ReplyDelete
  4. simple menu nasi lemak bungkus mmg sedap

    ReplyDelete
  5. bestnye celebrate bufday party twin, anak Sis Ida kan... tgk kek dia.. mesti sodap kan...

    ReplyDelete
  6. bestnye dpt buat majlis cm nie...>_<

    ReplyDelete
  7. wah.. berbanner bagai.. mesti meriahkan.. umar dgn kakak die pon mesti enjoy..

    ReplyDelete
  8. beshnya dpt twin..
    happy besday to twin .

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi