Monday 27 May 2013

Pemenang Komen bulan April13

pada yang sedia maklum tentang blog aku nie
setiap bulan aku akan kira satu persatu
komen di setiap blog entry
jenuh mata aku mengira eheh
tapi takper satu kepuasan sebab dapat mengenal siapa yang rajin singgah dan komen di blog aku nie
link untuk pemenang untuk bulan March http://zarenaheeney.blogspot.com/2013/04/postoposto.html

jadi pemenang komen untuk bulan April ialah
--jenuh aku membelek setiap blog--
tapi puas beb

pemenangnya ialah :
3) Ya Alya 

pemenang yang sama macm last month
cuma kali nie Fifi telah melonjakkan dirinya ke tangga ke 2
Tahniah pada yang menang

ok esok aku akan snap gambar hadiah untuk contest cuba teka dan komen untuk bulan April
dan kalau sempat aku akan kurierkan esok
In Sya Allah

Tahniah pada yang menang "D
sudi-sudikan la tinggalkan komen di blog ena nie
pasti akan di hargai di setiap hujung bulan
sayang korang...





Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi