Friday 31 May 2013

We Got Married

We Got Married
eh!! siapa yang kahwin
akukan dah kahwin eheh "p

sejak tengok We Got Married Global Edition di Astro 393
terus tersuka laks layan reality show nie
memang best la
sweet jea..comey jea..romantik jea..terus aku xcited nak sweet sweet jugak dengan mr.hubby
terus jea jeling mr.hubby
"dah tak romantik kan kita nie sayang"aku
terus mr.hubby kiss pipi
auwwww so suwettttttttttt

dah dah dah kembali kepada tajuk cerita kehkehkeh

ok We Got Married nie ialah reality show
yang mengisahkan artis lelaki dan artis perempuan
disatukan sebagai suami dan isteri dan digandingkan dalam
rancangan "We Got Married"
pasangan harus menjalankan tugasan sebagai pasangan yang sudah berkahwin
tapikan walaupun tahu dorang berlakon
tapi bila tengok wahhhhhhhh rasa macam dorang tu
betul-betul sudah kahwin
ataupun sedang hangat bercinta
ala ala ala ala aku pun nak jatuh cinta semula dengan mr.hubby la

so suwettttttttt gila la
dah la pasangan yang dijodohkan nie comey-comey
geram tau tengok
umairah pun suka jea tengok
skang nie umairah panggil babah dia 
"Oppa" hahahahahha sabar jea la
maksud Oppa ialah Abang

cuba aku gediks panggil mr.hubby Oppa
confirm guling-guling suami aku tergelak
hahahahhahaha aku pun rasa nak tergelak "D
malu saya tau

ok untuk We Got Married Global Edition
pasangan perempuan ialah dari artis negara luar
pasangan lelaki memang artis dari korea

--pasangan We Got Married--

--comey jea pasangan masing-masingkan--

--korang suka pasangan yang mana satu--
aku suka pasangan sebelah kiri
mr.hubby suka pasangan sebelah kanan


--nie pasangan Hongki dan Mina--
Hongki dari group FTIsland
Mina dari Jepun
memang fasih cakap bahasa Korea

--aku suka couple nie--
sebab dorang berdua memang comey dan tak over sangat bila berdua

--suka bila tengok Mina buat gaya Gwiyomi--
cute sangat

--gambar kahwin pasangan Hongki dan Mina--
aku suka sangat tengok gambar kahwin dorang nie
sweet kan

--couple ke dua ialah Taecyeon dan Gui Gui--
Taecyeon dari group 2pm
Gui Gui dari Taiwan

gambar kahwin dorang nie buat di outdoor 
pun sweet gak

--honeymoon dorang di pulau Jeju--
mr.hubby suka dengan pasangan nie
sebab suami aku cakap dorang nie macam kebudak-budakkan

--gui gui memang comeykan--
umur pun baru jea 24tahun

--memang kebudak-budakkan skit--
tak suka la

skag nie aku tengah melayan laks kat Utube
We Got Married Korea laks
we got married kim hyun joong + hwang bo
suka sangat la dorang nie
sweet gila gak
tetiba rasa nak bercinta semula la huhuhuhu

ok kalau korang nak tengok 
meh sini aku letak vidoe couple nie
mana tahu korang pun akan terjebak melayan sama macam aku
eheh




selamat cuci mata hehehehhee


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. tu la..Ayu pun dah terjebak tgk cita since Ena buat entry nie..Ayu ada komen hari tu tanya kul berapa..patut la Ena tak reply..takde pun komen Ayu tu.. emm

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi