Friday 31 May 2013

Nasi Kukus yang Menyelerakan

lunch tadi kami pergi ke Matang Pagar
untuk perkena Nasi Kukus terbaik
aku rasa Nasi Kukus yang terbaik pernah aku rasa dan makan
memang sedap

korang suka tak makan nasi kukus
bagi aku suka jea
sebab bila beli tu tak payah nak pening-pening kepala nak pilih lauk apa
sebab di situ semuanya sudah ada
kuah kari..sayur..sambal belacan dan ayam berempah
nyum nyum nyum sedapnya

--nasi kukus--
makan masa panas-panas memang habis sepinggan aku makan
lapar gila aku hari nie hehehehehe

--aku dan Eikin--

aku dan Fiza jea makan habis
Eikin makan skit..jaga badan eheh

sorry Fiza tak dapat datang ke rumah Fiza esok
kak Ena balik Melaka
tapi k.ena doakan semoga kenduri masuk rumah baru berjalan dengan lancar
Amin

jom kenal Fiza


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi