Saturday 25 May 2013

Jahanam Make Up

semalam cuti korang semua pergi kemana jea
aku dan anak-anak balik Sijangkang
kg mr.hubby ada perjumpaan keluarga
seronok bila kumpul ramai-ramai nie
anak semakin membesar nie makin jarang kami adik beradik berjumpa
sebulan sekali jea, ada anak yang sudah bersekolah macam-amacam aktiviti perlu di hadiri
nanti aku pun macam tu jugak bila umairah dan umar sudah bersekolah

hari nie laks kena kerja
bosan gila duduk di ofis nie
sambil-sambil buat kerja
sambil-sambil tu update sekejap blog nie eheh

kisah umairah dan umar
sabar..sabar..sabar..tarik nafas sekejap
malam jumaat lepas
sedang aku kusyuk layan cerita korea
tetiba baru teringat kenapa keadaan dalam rumah senyap sepi
cari budak berdua nie
terdetik untuk tnegok dalam bilik
bila selak jea langsir pintu

terus aku urut dada
umairah tengah menyolekkan adiknya dengan celak aku
emmmm jahanam celak aku dibuatnya
alahai umairah 
alahai umar

--hasil seni tangan umairah--
asal ko boleh senyap jea umar
blusher pun jahanam dibuatnya
pening terus aku tengok muka umar nie

--macam askar pun iya jugak nie--

--still ngan muncung itiknya--
umairah bangga dapat solekkan adiknya
sabar tarik nafas lagi

--muka slumber umar--

kalau cerita peel budak berdua nie
memang kadang-kadang boleh pecah perut aku nak ceritakan
ada jea kerja atau projek budak berdua nie yang boleh mengpengsankan aku
hahahahahhaha

korang layan jea la



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi