Thursday 16 May 2013

New Look ~ Umairah & Umar

salam semua teman blogger
hampir dua minggu tak bersiaran dan BW
lega bila semua yang di rancang berjalan dengan lancar
Tahniah pada adik lelaki yang kini sah menjadi suami orang
nanti aku aku story pasal wedding adik aku tu

skang nie biar aku panaskan semula blog aku
dengan wajah-wajah anak kesayangan aku nie
petang semalam selepas balik dari kerja
terus bawak anak-anak ke kedai gunting rambut
aku sudah naik rimas dengan rambut umairah
depan sudah hampir mencucuk mata
pastu suka sangat hisap hujung rambutnya
emmmmmmmmm macam-macam peel la umairah nie


--umairah sebelum potong rambut--
gaya rambut barbie doll

--ketika dalam proses--
nasib baik duduk diam jea

--after rambut sudah di potong--
macam mana ok tak

umar laks memang susah nak potong rambutnya
kali nie bukan nak botakkan
cuma nak bagi trim bahagian tepi telinga sahaja
sebab sudah panjang sangat

memula pakaikan sarung, ok jea
tapi bila mesin rambut sudah letak pada rambutnya
terus meronta
apa lagi terus kena peluk dengan aku la
baru boleh nak trim rambutnya

--sebelum potong rambut--
rambut pada bahagian telinga umar sudah panjang sangat

--masih ok lagi--
steady jea muka sebelum kena potong rambut


--selepas rambut di trim--
handsome tak saya eheh

1st time trim rambut umar
selalunya terus potong botal
skang nie stail umar ialah buat rambut pacak
minyak rambut babahnya cepat habis
gara-gara umar dengan rambut pacaknya
hahahahahaha

gaya rambut anak korang macam mana...



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi