Wednesday 29 May 2013

Minat Korea Minat Burger Korea "P

korang suka tak tengok drama korea
sila angkat keyboard hehehehehe
aku emmang suka sangat layan drama korea nie
umairah pun melayan jugak walaupun dia tak faham sangat

palaing dia suka tengok ialah Running Man
game show nie memang family aku melayan
kelakar tak ingat
pecah perut aku tergelak
tengah-tengah malam pun sanggup gal melayan
gelak mengilai tengah malam kehkehkeh
paling suka tengok Kwang Soo dan Jong Kok
melayan jea gelak tengok dorang berdua nie bergaduh
lawak gila eheh

nanti Jong Kok nak datang malaysia kan
emmm tiket mahal la
ingat nak masuk conetest di TV2 tapi aku takder laks di rumah
hujung minggu nie akan balik ke Melaka
adik sepupu akan berkahwin
emmmm ada cara lain tak untuk dapat tiket free lihat Jong Kok
kalau ada beritahu yea "D

lunch tadi makan di KFC
try promosi terbaru Burger Korea
emmm ok la cuma rasa pedas skit
--set menu pilihan aku--
RM11.00
tak terhabis pun makan
potato wedges tak terusik pun
kenyang sangat lepas makan burger dan seketul ayam
burpppp Alhamdulillah

--nampak perubahan muka--
hehehehhe itu rahsia #perfect365
canggih betul la
muka yang pucat lesi terus jea berseri-seri eheh

--Eikin memang kalau makan set kfc pasti akan ambil kedua-duanya mash potato--
dulu-dulu aku memang tak tahu kita boleh pilih macam tu
hah korang kat luar sana pernah tak buat macam nie


sukanya dengan mamat nie
handsome sangat-sangat kan

korang jangan lupa yea
kalau korang tahu ada contest pasal Jong Kok beritahu yea
sayang korang



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi