Friday 17 May 2013

Nak Kulit Muka Cerah Berseri..gunalah masker....

kecantikkan wajah memang tak dapat nak dipisahkan dengan kaum wanita
betul tak?
kadang-kadang tu sanggup berhabis duit untuk mencantikkan kulit muka
guna cara tradisional la
guna cara rawatan moden la
tak kesah la guna apa-apa pun
asalkan dapat menyerlahkan kulut mulus tulus macam kulit baby
eheh

korang suka pakai masker jenis aper
aku suka guna tomato jea
ramas-ramas tomoto
air tomato tu aku sapu sekejap pada kulit muka
biar sampai kering
lepas tu baru cuci muka

lagi satu aku suka wapkan muka dengan air rebusan sireh
petua dari mak aku
memang akan tegang jea kulit muka
korang try la buat
--bestnya dapat buat facial muka di spa--
sudah lama tak jeguk muka ke spa
emmm bila la dapat manjakan diri nie huhuhuhu

ok lagi satu
korang boleh gunakan kaedah nie
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 v
--masker pilihan umar--
kehkehkeh
lawak betul la anak aku sorang nie
boleh dia letak choc di muka
terperanjat gila aku tengok muka umar nie

--guna choc celup-celup--
habis muka..tangan..baju..

--muka tak bersalah umar--
emmmm sabar jea la

bila kita buat marah
dia boleh gelak-gelak laks
emmmm aku tengok muka umar nie
bukan nak marah
terus tergelak adalah

umar..umar...



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi