Wednesday 29 May 2013

Sarapan Pagi ~ Roti Canai Telor

pagi nie masuk ofis lambat
pukul 9.30am baru punch card
sabar jea la
tak pasal -pasal merah punch card aku

pagi nie macam pagi sebelum-sebelum nie
hantar umairah dan umar ke nursery
cuma pagi nie umar tanya
"bu, nak kan ti nai"umar
translate : "ibu, nak makan roti canai"umar
"makan esok la dengan babah yea"aku
terus sentap mak nak si umar
baling botol susu nasib baik tak kena kepala aku huhuhuhuhu
aku ok lagi
tapi bila umairah mula bersuara
terus aku rasa kesian

"ibu tak pernah pun bawak akak makan roti canai, asyik babah jea yang bawak"umairah
hah sudah
"yea la babah masuk kerja lambat, ibu kena masuk awal"aku
"ala ibu tak sayang kakak pun"umairah
"ok la jom makan roti canai"aku

terus mood umairah dan umar ok
terus masing-masing kiss pipi aku
"tq bu"umairah
amboi..amboi..amboi..amik hati la tu

jadi sempat la sekejap pagi tadi bawak anak-anak
makan roti canai
beli 2 keping
sekeping makan kongsi
lagi sekeping bungkus makan di nursery

--umairah--
bila bercakap memang boleh buat aku kadang-kadang cair
mulut umairah memang pandai susun kata-kata
sabar jea la

--umar--
mesti ikut apa yang dia mahukan
kalau tak dapat
amik la semua barang nak di balingnya
itu belum lagi kaki di hentak-hentak ke lantai
emmm sudah pandai tunjuk protes

--anak-anak enjoy makan roti canai--
rotinya pun lembut jea
sedap jea masuk ke dalam mulut

korang suka layan tak peel anak-anak waktu pagi...



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi