Tuesday 21 May 2013

Tengok Wayang Iron Man 3

malam tadi berkesempatan tengok wayang di Jusco Rawang
cerita apa lagi kalau bukan Iron Man
permintaan dari umairah dan umar
aku rasa masa di nursery ada budak bercerita pasal filem Iron Man
jadi balik rumah request pada ibu nak tengok cerita nie
umar laks memang ada toys Iron Man jadi dia memang kenal jugak la siapa Iron Man nie eheh

kami pilih masa 9.15pm
aku dan mr.hubby memang akan tengok wayang waktu malam
sebabnya 
kalau umar mengantuk dia akan terus jea tidor
tapi kalau tengok waktu siang emmmmm
bila umar rasa bosan, dia akan ajak keluar
pujuk la macam mana tetap nak keluar jugak
siap menangis kuat lagi
memang terpaksa keluar la..dengan muka malu bangun dan bawak anak-anak keluar
hahahahahha tobat aku taknak tengok waktu siang eheh
umairah ok jea memang melayan sampai habis cerita apa-apa yang dia suka tengok

--Filem Iron Man--
aku rasa ramai yang sudah tengok filem nie kan
bagi aku filem nie memang best
ada aksi dan kelakar
memang best la

--tiket wayang--
2 dewasa
2 kanak-kanak
total RM34.00

--tengok wayang wajib ada pop corn kan--
sambil tengok sambil mulut ngap ngap
beli yang set large terus
RM13.90 dapat beg TGV


--sementara belum boleh masuk--
kami lepak-lepak dulu di luar TGV

tak lama lagi Fast & Furious akan keluar
pasti akan layan
best tu tengok kereta drift nie

--ada booth ice cream gelato--
umairah dan umar beraksi macam menjilat ice cream gergasi tu
kalau betul-betul tu memang setahun tak habis makan eheh

--umairah my sweetheart--

--kami betiga--
mr.hubby jadi tukang snap snap hahahahha

--aku dan mr.hubby--

--bilik no.4 sudah open--
apa lagi terus jea la naik dan lepak terus dalam wayang

--15 minut menunggu sebelum filem ditayangkan--
masa dihabiskan dengan snap-snap gambar anak-anak
nasib baik umar tak bosan

--melayan jea bergambar hahahahha--
tak tahu nak buat apa kan

tapikan tetiba jea aku macam minat kat Robert Junior nie
mantap tu bontot dia
auwwwwwwwww grrrrr skit hahahahhaha



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi