Thursday 30 May 2013

Blogger Invitation ~ Poise

dapat email dari Ms.Sophia untuk Blogger Invitation
anjuran Poise
lihat pada Penceramah memang menarik dan tertarik
memang niat di hati nak pergi tapi pada tarikh tersebut aku ada di Melaka
adik sepupu akan berkahwin huhuhuhuhu
kalau pergi ingat nak bawak Mak aku sekali
biasalah masalah perempuan kan..
sama-sama akan melalui stage tersebut

macam masalah mak aku
kalau batuk kuat sangat pasti akan terkencing sedikit
pastu kalau ketawa kuat sangat pun pasti akan terkencing sedikit
aku rasa masalah nie di alami kaum wanita usia 50an
betul tak

tu yang rasa kecewa skit tak dapat nak hadir
kalau dapat hadir pasti mak aku akan gembira
kan kan kan
--Blogger Invitation--
duta ialah Raya Azura

Blogger Invitation ke dua
yang aku tak dapat hadirkan diri ialah
Sofia the First
masa jemputan tu aku sibuk menguruskan majlis adik lelaki
kalau dapat pergi pasti umairah akan happy
huhuhuhuhu 

--kartun nie sudah ditayangkan di Astro pun--
tapi tak berkesempatan lagi nak tengok

teman-teman ada dapat tak invitation nie
ada siapa yang pergi...
siapa yang pergi nanti kongsi ilmu bersama-sama yea




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi