Monday 3 June 2013

Cuti Sekolah adalah Musim orang Mengawan "p


hari nie kita sudah masuk bulan June2013
sekejap sudah setengah tahun kita di tahun 2013
cepat jea masa berlalu
anak-anak pun semakin membesar

bila sebut cuti sekolah
pasti agenda utama ialah majlis perkahwinan
bulan June nie dua orang sepupu kahwin
dan dua minggu bertutut-turut aku akan balik ke Melaka
malam tadi keluar dari Ayer Keroh
terus jem tak bergerak
gila betul

kami sampai di rumah pukul 3am
kemas baju-buju kotor semua
dan longgokkan semua barang di dapur
pukul 4 lebih baru masuk tidor

pagi nie masuk ke ofis pukol 11pagi
memang lambat la
sebelum pergi kerja sempat lagi membasuh baju dan menyidai baju
bila balik bercuti
bab yang paling aku lemah ialah basuh baju
basuh baju sampai selori di buatnya
penat gila beb

pastu dah basuh, sidai
bab nak melipat baju boleh buat aku nangis
tak sukanya nak melipat baju
ingat nak jea terus gantung semua baju
senang kan

minggu nie akan balik ke Melaka jugak
tapi dah plan cantik
Isnin minggu depan aku sudah apply cuti
confirm jalan jem sebab cuti sekolah sudah habis
masing-masing pasti akan kembali semula untuk bekerja

hari nie di ofis pun ramai member yang bercuti
skang nie aku hanya ingat BANTAL jea
bestnya dapat landing
kankankan





Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi