Friday 7 June 2013

Peplum Murah dan Cantik

hai korang
hari nie mood memang ke laut
sakit peyut tak habis-habis lagi
senak gila
tengok la balik nie nak makan ubat julap jea
bagi terus elok perut nie uwaaaaaaaaaa
malas dah nak cerita pasal peyut yang tak habis-habis sakit nie
baik cerita lain kan

lunch tadi
memang dari ofis lagi cakap taknak makan
nak cuci-cuci mata [tapi boleh percaya ker tanpa ada hasil rembatan]
emmmm korang nilaikan sajer hahahahahha

--hari nie pakai tudung awning--
makin seronok laks pakai tudung ala-ala fareeda nie ahaks

 cuci-cuci mata
jangan tak percaya la kalau tak merembat kan
pasti punya akan terbeli punya
walaupun duit dalam wallet ngam ngam jea
itu belakang cerita hahahahahha

--cantik tak baju peplum dengan skirt mermaid nie--
warna purple sebenarnya
dalam gambar nampak macam dark blue jea kan
di bahagian pinggang ada manik kristal
cantik dan menarik peplum nie

--ok view lagi nak korang jeles--
hahahahahhahaha takder la
badan debab macam aku nie mana la ada orang nak jeles kan
bluwekkkksss

dalam fitting room pun sempat lagi aku snap-snap
biarla kan hehehehehhe
nie nak tunjuk pada my colleague ok ataupun tidak

ok cuba teka baper harga baju dan skirt peplum nie...

--kami bertiga--
masing-masing merembat baju peplum nie
aku ~ Purple
Eikin ~ Red Chili
Hafiza ~ Orange

hah macam mana dapat tekak tak...
ok jawapannya ialah
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
RM29.00
jea
macam mana percaya tak
hehehehehhe
peplum murah dan cantik
sangat puas hati
emmmm kalau ada lagi nak beli lagi la
confirm adik aku Lini akan meroyan sebab tak belikan untuk dia "p

ok la selamat berhujung minggu jea
esok aku akan balik ke Melaka lagi
hari Isnin aku akan cuti

bye
sayang korang semua.



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. seyes murah. kebanyakan yg jual online ni kadang2 sampai 40-50 hinggit pun ada -_-

    ReplyDelete
  2. Kalau kurus mcm Ena lawa le pakai, kalau saya ni, hehe...

    ReplyDelete
  3. Bli at nr. Gthu a..whsap 01118720149

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi