Monday 3 June 2013

FM Dari Australia

suka sangat bila dapat FM
nak nak bila dapat free kehkehkeh
siapa yang obses dan peng'gila' FM pasti akan berasa sangat gembira
bila dapat FM
sebab dapat menambah koleksi peribadi
nak nak FM dari luar negara
ialah tak berkemampuan nak pergi jadi dapat milik FM pun jadi lah


--dapat FM dan koala bear--

--mak cik aku sebelah kanan sekali--
mak duduk di tengah-tengah
di kiri sekali mak uda

mak cik sudah 42 tahun
tapi maintain jea slim melim tau
jeles aii tau

bila kenduri jumpa semula m.cik-m.cik aku nie
memang akan happening
gelak jea memanjang

--aku dan lini--

kisah FM nie lawak skit
mak cik beli seketui jea FM
dan kebetulan masa mak cik pergi ke australia
aku dan sound di FB supaya mak cik belikan FM di sana untuk aku
jadi mak cik belikan seketui jea la untuk aku

bila mak cik bagi FM pada aku di dapan adik aku Lini
apa lagi meroyan sakan la Lini
sebab dia tak dapat ehehehehehe
adengan rampas merampas la di situ
mak aku siap cakap la
"budak berdua nie memang gila magnet tampal-tampal peti sejuk nie"mak
last-last lini mengalah jugak
ialah sah-sah aku yang request kan
mak cik kesian bagi la pola bear kat dia
dapat jugakkan hahahahahhaa

gitu la kisahnya pasal FM
macam mana koleksi korang
makin banyak tak

ok la mak cik
terima kasih yea
lain kali belikan lagi yea ole-ole FM dari mana-mana destinasi yang mak cik pergi yea
sayang ketat-ketat mak cik :D




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi