Friday 14 June 2013

Koleksi FM Terbaru

koleksi terbaru untuk minggu ini
suka sangat bila dapat apa yang kita obseskan
siapa pengumpul tegar FM
pasti akan setuju dengan pendapat aku nie

FM aku memang simpan dalam kotak sahaja
cemburu gak dengan teman blogger yang lain
sebab boleh susun dengan cantik di dinding fridge
aku tak boleh lekat di situ
sebab umairah dan umar
memang akan bertapa depan fridge dan buat susun atur semula
kalau ada yang jatuh dan ada yang patah
cepat-cepat budak berdua nie campak dalam longkang
yang nampak kes bukti nie ialah mak aku
lepas dengar cerita mak aku tu baru aku terus kutip semuanya 
masukkan ke dalam box
cuma sekali sekala jea aku akan lekat sekejap di fridge
untuk lihat baper banyak sudah koleksi FM aku eheh

minggu nie memang banyak dapat FM
suka sangat hahahahhaha
jom cuci mata FM yang aku dapat :)

(harap tengok jea la gambar yang terbalik nie sebab dah tukar tetap terbalik jea)
--FM dari Sabah--
dari adik ipar

--FM dari Melaka--
yang nie aku beli sendiri
masa balik Melaka 2 minggu yang lepas

--FM dari Port Dickson--
beli sendiri dan tukar dengan Lini hehehehhe

--Dari teman blogger Alya--
suka sangat nak-nak FM dari luar negara tu

--FM dari Nepal--
teman sekerja yang ada tugasan di sana belikan untuk semua teman ofis
suka jugak sebab dari luar negara
siap dapat FM Puncak Everest lagi


wahhhhhhh suka sangat
hati berbunga-bunga :)
poyos betul la aku nie hahahahahaha



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. Assalamualaikum. bestnyaa. sheila pun suka kumpul fm. heeee. baru juga mula kumpul fm ni. salam perkenalan, selamat hari rayaa awak :)

    ReplyDelete
  2. aku pun gile fm jugak
    tpi simpan dlm locker tmpt keje
    hohoh..

    ReplyDelete
  3. cantiklah FM dari nepal tu..saya pon sukee sangat kumpul FM/......btw..follow me back yaa

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi