Friday, 21 June 2013

Rasa Macam Raya Laks

petang semalam berbuka memang meriah
macam-macam ada
rendang ayam
bubur lambuk
sup sayur
pulut kuning

sebab tu tak terbeli Yong Tau Fu
sebab meriah sangat menu masa berbuka petang semalam
Alhamdulillah..rezeki yang ada di depan mata

hari nie last day ganti puasa ~ syukur sangat
jadi sahur pagi tadi makan rendang, pulut kuning makan dengan nasi impit
nasi impit baru rebus sebelum tidor
jadi dapat la makan ketika bersahur
bungkuskan sekali untuk mr.hubby bawak ke tempat kerja

--nasi impit dan rendang ayam--
selamat masuk ke perut sahur tadi

yeay petang nie boleh raya
habis sudah ganti puasa
harap berjaya ganti puasa sehingga azan kedengaran
jangan la Pn.P datangkan huhuhuhuhu

minggu nie takder program kot
hanya lepak di rumah
tapi mungkin akan bawak anak-anak main di taman mainan jea kot
poket dah rabak..hujung-hujung bulan kan :p
selamat berhujung minggu korang



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

13 comments:

  1. sedapnyeeee!! mmg cam raya.. anis tgok pic pun terus ingat pagi raya.. hehehe

    ReplyDelete
  2. raya lambat lagi. tapi dah terasa kan. yang penting, wajib harungi ramadhan dulu ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la tak sabar nak tggu bln ramadhan
      bulan yg penuh keistimewaan

      Delete
  3. Replies
    1. tu la mmg kenyang perut berbuka petang smlm

      Delete
  4. gumbiranya beraya, bestkan bila puasa dah ganti habis, lega jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la rasa lega sgt..
      harap thn nie akan ganti puasa cepat2

      Delete
  5. Meriah.... Patutnya juadah esok pagi mcm ni sbb ptg ni Habis puasa.n hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehheheheh mak dah masak
      mkn jea la

      Delete
  6. menu2 berbuka tuh gaya bulan ramadan dah jer.. siap ade bubur lambuk~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la bubur lambuk jiran bg
      sebab jiran pun puasa jugak
      balas membalas juadah berbuka

      Delete
  7. da last day...yeay...!! kite masih berbaki dua hari..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi