Thursday, 13 June 2013

Masuk Dalam Tayar

kekadang aku selalu fikir
kalau makan di luar
tengok anak orang lain duduk elok jea di meja sambil makan
duduk diam jea atas kerusi sambil makan
duduk diam jea tak berlari-lari
duduk diam jea bila mak bapak cakap jangan bising
duduk diam jea senang cakap kalau pergi ke mana-mana

kalau compare dengan anak aku berdua nie
emmmmm memang beza sangat la
duduks ekejap jea
pastu memang meriah la tempat tu jadinya
aku memang akan terjerit-jerit la kat situ
nak malu memang belakang cerita la
tak menjerit..jangan harap la budak berdua nie akan dengar cakap
cakap baik-baik dengan sopan santun
emmmm lagi la dia menjeling jea tengok 
tak takut langsung

aktif dan hyper aktif sesangat
kekadang tu macam malas jea nak makan di luar
sebab macam-macam hal akan terjadi
malu pun ada jugak
sebab tu la aku macam malas nak jumpa sesiapa di luar
sebab perangai anak-anak di luar kawalan skit

ada tak senasib macam aku nie
tak ingat bila kejadian nie berlaku
pergi kedai tayar sekejap nak tengok tayar
memula aku rasa umairah sebelah aku jea
toleh lagi sekali dah lesap
cari punya cari
hati punya risau jangan cakap la
ingat anak kena culik jea

puas cari
mr.hubby ternampak umairah dalam

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Umiarah Dalam Tayar
tak tahu la aku macam mana umairah boleh masuk dalam tayar tu
--aku nak tergelak atau nak marah--
tak tahu nak buat apa
geram sungguh aku rasa masa tu

--sebelum aku meletop kat situ--
cepat-cepat mr.hubby angkat umairah dari dalam tayar tu

--tahu aku nak marah--
terus buat muka kesian
mencebik memanjang dalam kereta

tapi skang nie kalau tengok semula gambar nie
terus tergelak
rasa macam nak tergolek-golek jea
emmmmm sampai skang nie aku tengah fikir
macam mana umairah boleh masuk dalam tayar tu

alahai anak ibu nie...
pening di buatnya



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. boleh tahan juga anak akk ni ye walaupun ppuan..hehhe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi