Friday, 21 June 2013

Hadiah sudah di Poskan

maaf kelewatan untuk poskan hadiah kemenangan 
Pengomen Bulan April 2013

pagi nie sudah diposkan
--hadiah berupa key chain dari Melaka--
harap pemenang suka dengan hadiah yang tak seberapa nie

--Tahniah--

Nafira
Fifi
Alyah

maaf takder pengomen bulan May
sebab selepas tukar semula komen G+
semuanya komen hilang huhuhuhuhu
bulan June pun dapat 1/2 month jea
kita tengok ramai tak yang rajin singgah ke sini :)

terima kasih yang selalu singgah dan tinggalkan jejak di sini
sayang korang semua



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

13 comments:

  1. sue join la sekali bln nie
    mana tau ada rezeki bln nie jatuh pd sue

    ReplyDelete
  2. Tu la.. Bila dh tukar comment box camni baru bleh komen

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la rasa sedih laks bila semuanya hilang
      tak dpt nak trace blk semua komen2 tu

      Delete
  3. Replies
    1. dah dpt bgtau yea
      sebab guna pos biasa jea guna setem

      Delete
  4. bulan Jun ada tak? wah macam best lah pulak. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. in sya Allah ada
      selalu la tinggalkan jejak :)

      Delete
  5. Selalu singgah je, jarang tinggalkan jejak...

    ReplyDelete
  6. waaaa.. tak sangke dapat lagi.. lepas ni boleh buat koleksi hadiah dari ena..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi