Sunday 8 April 2012

Baru Dapat Tahu..Cuak Gila

apa yang cuaknya
semalam baru buka i-class
dan baru tahu yang paper mandarin
ada Quiz hari nie uwaaaa
apa yang aku nak jawab nanti nie
aku bukannya baca buku pun
huhuhuhuhu

hari nie pergi class seperti biasa
sayang dan anak-anak hantarkan aku ke Intec S.Alam

dalam perjalanan
walaupun nampak muka happy
tapi dalam hati berdebar-debar
berdebar-debar nak jawan quiz

umairah dan babahnya
paksa babahnya pandang jugak hp
padahal babahnya tengah drive tu
siap terik muka babah dia lagi eheh

aku sampai lewat 5 minute
tak suka betul la kalau masuk class lambat
sebab bila kita buka jea pintu
hah amik ko semuanya tepat memandang ke arah ko :p
jadi buat muka selumber tarik kerusi terus duduk

sayang laks bawak anak-anak pergi kenduri kahwin member dia
emmm tak tahu la jadi apa
ialah bawak umairah dan umar
harap semuanya selamat InsyaAllah

petang
yang menjemput aku hanya sayang dan umar sahaja
umairah taknak ikut babahnya
sebab mak ngahnya bawak balik mc'd
jadi memang tak nak ikut la babahnya
dalam perjalanan balik
mak sayang call minta balik Sijangkang sekejap
ada benda nak diberikan
jadi singgah dahulu ke Sijangkang
ambil barang dan lepas Isyak baru la bertolak balik
penat gila
esok nak kerja plak
rasanya nak EL jea tapi kerja menimbun laks

Quiz bahasa mandarin
aku main tanda-tanda jea
5 soalan Objektif
dan 5 soalan letak jawapan di ruang kosong
emmmm  dari 10 entah baper la markah aku nanti
harap lulus la Amin


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi