Monday 30 April 2012

Majlis Pertunangan - Tahniah Zura

Jumaat lepas - 27.04.2012
salah seorang BFF aku telah selamat menjadi tunangan orang kini

majlis pertunangan nie
hanya di buat di kalangan ahli keluarga dan member-member terdekat
tapi pada member yang tidak di jemput jangan la terasa hati
sebab pada pihak Zura
dia menjemput member group waktu sekolah menengah dahulu
kami berempat Aku..Zura..Imah..Ija dan Suzy adalah member segroup
satu geng sekepala
dalam class 5A2 dulu ada beberapa pecahan di dalam kelas
aku rasa ada 7 group dalam kelas aku
tapi tak la sampai berpuak-puak

jadi Zura hanya menjemput group time sekolah dahulu
untuk menghadirkan diri ke majlis pertunangannya
cuma yang dapat hadir hanya aku dan imah sahaja
Ija dan Suzy tak dapat hadir sebab ada masalah yang tak dapat nak dielakkan

terpancar kecerian di wajah zura
lagi plak aku dah berjanji dengan Zura
untuk merahsiakan majlis pertunangan nie
jadi aku macam berat hati nak beritahu pada member-member yang lain
sudah berjanji kan
nak letak gambar di blog dan di FB pun minta kebenaran dari Zura dahulu
empunya diri setuju baru la aku tepek di di blog dan di FB

hantaran dari pihak perempuan
semuanya cantik sekali
kerja tangan abg Zura
super kreatif kan

sudah semestinya la bergambar dengan Zura :p

bakal suami Zura
handsome kan :p

gambar gediks kami bertiga hahahahha

umairah dan pija suka hati dapat ole-ole dati Acik Zura

jangan bertunang lama-lama
cepat-cepat dirikan masjid



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. selamat bertunang... cantik bj tunang dia ;)

    ReplyDelete
  2. thanks na buat special entry tuk aku...nti menyusul cite aku plak erk..hihihi..

    ReplyDelete
  3. eh eh.. hari tu nampak zura view cincin kawen adik dia kat blog.. tetiba zura plak yg bertunang.. hehehe.. tahniah untuk zura~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah buat kak Zura....
      Semoga cepat2 naik pelamin pulak ye :)

      Delete
  4. tu la sha rasa macam familiar je gambar yg kak ena share kat fesbuk..nak tegur tp takot salah org pulak..rupanye betul kak zura yg bertunang..sweet sgt..hehe..tahniah kak zura! ^_^

    ReplyDelete
  5. zura merry go round dah bertunang.
    congrats!!

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi