Tuesday 10 April 2012

Budak Pinky Tengah Bad Mood

hari ke dua pergi ke nursery waktu pagi
last week pergi ke nursery babahnya yang hantar
jadi pergi ke nursery pukul 11am baru ke nursery
jadi puas skit la umiarah dapat tidor
kalau turn aku yang hantar
pukul 7 lebih dah kena bangun - mandi
aku kejut-kejut tak bangun
terus jea aku angkat umairah masuk ke dalam bilik air
menangis..melalak la dalam bilik air taknak mandi
time nie memang la aku akan menjadi ibu singa eheh
geram tau
berus gigi taknak..mandi taknak..sabun taknak..
aku kepit jea umairah terus siram dengan air
sambil mandi memang melalak la - tak kira
hari ke dua pun akan melalak kalau mandi
kalau masuk hari ke tiga baru ok mandi
khamis dan jumaat dah ok bangun sendiri dan masuk ke bilik air dengan sendiri - gud girl

pagi nie dari atas sampai ke bawah semuanya pinky
skang nie aku yang tengah pening kepala
semuanya nak pilih sendiri apa yang nak di pakai
baju sepatutnya untuk berjalan pun nak di pakainya ketika pergi ke nursery
kena sorok-sorok dari pandangan budak kecik nie

ok bergambar dengan ibu laks
mmuahhhh 

bila tengok gambar nie
teringat masa 1st day hantar umairah pergi ke nusery
serba serbi pinky jugak
jom tengok wajah umairah ketika umairah 3 tahun

alo alo comeynya anak ibu nie
rindu laks nak tengok umairah bersama dengan putingnya
macam tak nampak perubahan pada umairahkan


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. leh geng la ngan Iris nie..dah pandai nak pilih, nak pakai baju apa....

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi