Wednesday 25 April 2012

Kejadian Lawak yang Memalukan

korang tengok gambar di atas apa yang korang perasan
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
dapat tangkap tak huhuhuhuhuhuhu
entah macam mana la
baju aku dengan pekerja NSK Rawang boleh tersama - Orange
sama tu sejibik laks tu
masa aku tak perasan
time aku sibuk mencari susu umar
ada m.cik tu tanya aku mana milo letaknya
aku hanya cakap kat barisan sebelah - time nie aku biasa-biasa jea
dalam kepala otak aku time tu mungkin m.cik tu sekadar menanya jea 

tetiba suami aku cakap kat aku
"dah beraper lama kerja kat sini..buat part time kerja kat sini yea" suami
pastu aku kerut-kerut muka apasal
bila aku tengok sekeliling baru aku perasan
hahahahhahahaha pekerja NSK semuanya pakai baju orange
termasuk la aku uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
malunya hahahahhahah
patut la ada orang tanya kat aku barang letak kat mana
iskiskiskisksiks malu siot

dan gambar di atas tu bukti aku part time di situ heheheheh
entah bila sayang snap gambar nie
kureng betul la suami aku nie
sama-sama sengal :p

pasnie baju warna orange akan disenarai hitamkan untuk di pakai
time nak pergi ke NSK
huhuhuhuhuhuhu
korang pernah alamai apa yang aku alami skang nie ker
malu gila la 



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

10 comments:

  1. hehehehe.. klakar.. kalo kita tak perasan ok jek.. bila dh perasan tetiba jadik malukan~

    ReplyDelete
  2. haha.. kelakar jugak.. kalau ila kan terus balik kiki

    ReplyDelete
  3. HEHEH...KELAKARNYA.... KLU TERJUMPA ORG PAKAI BAJU SAMA DGN MUNNA..CEPAT2 NAK BLAH DARI SITU...MALU RASANYA

    ReplyDelete
  4. alahai..sabar je la..hubby ena pun..leh la snap2...

    ReplyDelete
  5. lepas ni jangan pakai lagi tau baju kaler oren kalo pergi nsk

    ReplyDelete
  6. nafira - tula masa tak perasan mmg biasa jea bila dah perasan tu yg malu jdnya

    ila - hehehehhe tak blh nak blk kena byr bil dulu heheheheh

    munna - sama la klu terjumpa mesti cpt2 nak sorokkan diri

    ayu - tu la sama gak tu blogger tegar tlg isteri dia snap2 :p

    ReplyDelete
  7. hehe,..ye la sama. takpe, lps ni mmg baju oren kena black list kalau nak pegi situ.

    ReplyDelete
  8. aisey~ same lak tshirt aunty sebelah tu, heeeee~ alaa.. wat selamba je zh-ena... kalo wat muke malu, nnt org perasan... kite balik yg malu, heeee~ next time, jgn pakai baju color oren ya...

    ReplyDelete
  9. nia - tu la mmg takkan pki lg la

    emme - mmg dah malu pun huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  10. hahahha...nasib ko lah na...kalau aku ade sure aku gelak sakan kat ko..hahahaha...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi