Thursday 5 April 2012

Bila Adanya Kenduri Kahwin Mula la Sibuk Menempah Baju Baru

petang semalam pergi ke rumah m.cik untuk menempah baju kurung baru
emmmm biasa la bila kita nie PEREMPUAN
memang dah lali bagi suami yang mempunyai isteri
bila tibanya kenduri kahwin
si isteri mula bz mencari kain ela baru untuk di tempah
kalau malas beli siap sahaja eheh

macam aku nie la
sebab hujung bulan nie adik lelaki aku
akan bertunang
sudah semestinya baju baru mesti disarungkan ke badan

selalu orang lelaki akan cakap macam nie kan
"baju awak tukan banyak dalam almari, pakai ajer la" suami
"ala baju tu dah pakai" isteri
yup betul tu
aku pun selalu akan cakap macam tu
padahal baru jea pakai sekali dua pakai masa kenduri
dah sibuk nak cari baju baru yang lain

hahahahha
sebab aku ada beli kain ela bidang 60"
jadi minta m.cik yang jahitkan baju aku tu
buatkan dress untuk umairah
dan ada beli sekali kain lain untuk di tempah baju kurung untuk umairah dan pija
ibu melaram anak pun mesti la melaram jugakkan
yang anak lelaki kena ikut babahnya beli baju baju :p

kali nie ukur badan umairah
diam jea si umairah nie - ikut jea apa yang di minta oleh m.cik tu
pandai.....

korang pun macam aku nie jugak ker
ke atau aku sorang jea yang kemaruk asyik nak berbaju baru jea :p


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. hehehehe aku beli siap jer na.....mungkin sbb kite keje bkn beruniform, so mcm bosan je baju dlm almari, g keje ngan kenduri pakai baju y same

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi