Thursday 26 April 2012

Pergaduhan Kecil Antara Gegirl

petang semalam punya citer
sian anak dara aku nie

sampai jea nak ambil umairah
aku tengok teacher dia tengah lap air mata umairah
dalam kereta baru la si umairah nie bercerita naper dia nangis

"ibu..delisaha dan batrisya pukul kakak" sambil tangan tunjuk kat pipi dia
"kenapa boleh bergaduh nie" aku
"kakak nak duduk situ, delisha pun nak duduk situ jugak sama jugak dengan batrisya" umairah
sambil tu umairah tengok pipi dia kat cermin
"abis tu kalau kawan nak duduk situ naper kakak taknak pergi duduk tempat lain" aku
"ala kakak nak duduk situ jugak" umairah

emmmmm tak boleh nak cakap apa lagi la
bila aku nak gerakkan kereta
umairah cepat jea tunjukkan pada aku budak yang belasah dia
"ibu..ibu tu delisha ibu" umairah
budak tu perasan yang umairah tunjuk pada dia
cepat jea masuk semula dalam rumah
hahahahhaha takut jugak budak tu

emmmm nampak memang umairah yang kecil sedikit dari member-member yang lain
bagi aku perkara nie
aku tak salahkan mana-mana pihak
sebab tahu kenakalan budak-budak
cuma aku berharap sangat
ada pemantauan dari pihak penjaga
itu sahaja

lepas nie sayang ibu jangan gaduh-gaduh lagi yea
cian muka umairah dah luka




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. nurin jarang gaduh kat tadika dulu. syuhada ada la beberapa kali balik umah dgn muka bertanda hi hi hi... budak-budak kan...

    ReplyDelete
  2. ALOLOLO...cian dia. berbalat dah muka

    ReplyDelete
  3. iada - tu la sbb taknak salahkan mana2 pihak sbb bdk2

    zie - tu la dah tak comel dah

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi